سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ریاستْ دوستی، از دوستی خدای سبحان باز می دارد . [امام علی علیه السلام ـ در حکمت های منسوب به ایشان ـ]

دفتر خدمات ارتباطی روستای رویان

واقعا کارسنجی چیست ؟ ... اصلا در کشور ما مفهومی دارد ؟ ... البته خیلی هم به ما مربوط نیست ولی این موضوع کاملا روشنه که اونجائی که بحث کار کردن پیش میاد الگوی رفتاری ما تراکتوره و اونجائی که بحث حقوق و مزایا ...دقیقا مطابق ساعت کار مفید و نه ساعت حضور در محل کار   امیدوارم که دقیقا متوجه شده باشید .به هر حال اونائی که موندن و قرارداد رو امضا کردن     و میخوان کار کنن و البته حقوق بگیرن بهوش باشن که باید برای اینکار راهکار ارائه بدن . من یه سری راهکار هائی که به ذهن خودم رسیده و یا همکارا گفتن رو مینویسم تا همه استفاده کنن و شما هم اگه راهی به ذهنتون میرسه برای جذب مشتری معطل نکنید و بفرستید تا شاید فرجی شد و پولدار شدیم. 

موفق باشید 

 

 




عباس ساغری ::: چهارشنبه 85/3/31::: ساعت 5:29 عصر

 

 

روز جهانی گل را به همه شما دوستان گلم تبریک میگم. شاد و پیروز باشید.

 




عباس ساغری ::: پنج شنبه 85/3/25::: ساعت 7:57 صبح

اگر با اینترنت و چت و یا گشت و گذار در سایت های ایرانی رابطه خوبی داشته باشید حتما این روزها یاهو 360 درجه به گوشتان رسیده است و یا در ایمیلتان دعوتنامه هایی از دوستانتان برایتان ارسال شده است. ولی آیا می دانید ادامه مطلب...


عباس ساغری ::: چهارشنبه 85/3/24::: ساعت 9:22 صبح

NetBios چیست؟
سلام دوستان ، در این مقاله میخوام راجع به NetBios  با شما صحبت کنم و شمارا با طرز کار کردن با این برنامه خدماتی ویندوز آشنا کنم

ادامه مطلب...


عباس ساغری ::: دوشنبه 85/3/22::: ساعت 8:5 صبح

سلام دوستان

اگر هنوز در اینترنت صفحه ای ندارید همین الان یک وبلاگ بسازید. البته لازم به ذکر است که باید اول مطالبی داشته باشید که در آن بگذارید که پیشنهاد من ساخت یک وبلاگ برای دفتری است که محل کار شماست . بعدا میتوانید برای سایر علاقه مندیهای خود نیز وبلاگی جدا گانه بسازید. آدرس زیر به شما کمک میکند .

http://www.bmosbat.com/mataleb/weblog.htm

ضمنا در پارسی بلاگ در قسمت راهنمائی کلیه نکته هائی که با آن مواجه میشوید توضیح داده شده است

موفق باشید




عباس ساغری ::: سه شنبه 85/3/2::: ساعت 4:11 عصر

افراد پشت میز نشین که تحت رژیم قرار دارند یک نگرانی مشترک دارند من چگونه می توانم وزن کم کنم در حالیکه تمام روز را پشت میز نشسته ام این سئوال خوبی است کنترل وزن به سادگی یک معادله ریاضی است برای کم کردن وزن شما باید کالری بیشتری از آنچه که جذب می کنید بسوزانید در حالیکه پشت میز نشسته اید شما بی حرکت هستید و علاقه زیادی به غذاهای حاضری و تنقلات دارید بنابراین معادله شما به هم می خورد و افزایش وزن پیدا می کنید.

ادامه مطلب...


عباس ساغری ::: دوشنبه 85/2/11::: ساعت 12:19 عصر

سلام دوستان

آیا میخواهید یک فهرست کامل از آدرس سایتهای وزارتخانه های ایران - سازمانهای دولتی ایرانی - سفارتخانه های ایران در خارج از کشور - سفارتخانه های خارجی در ایران - اتاقهای بازرگانی - بانکها - بازارهای بورس و سهام - اخبار اقتصادی روز - سازمانهای مسافرتی و گردشگری زمینی و هوائی - روزنامه ها - آدرس اینترنتی بازرگانی سایر کشورها به همراه اطلاعات بازرگانی جهان و مناطق آزاد جهان و فرصتهای تجارت الکترونیک را یکجا داشته باشید؟

http://www.kishtpc.com/iran%20biznez%20info1.htm




عباس ساغری ::: سه شنبه 85/2/5::: ساعت 12:42 عصر

دوستان سلام

حتما همه شما در مورد کتابخانه الکترونیکی فایلهای پی دی اف و فایلهای زیپ و مواردی از این دست شنیده و استفاده کرده اید. مسلما همه میدانیم که دسترسی به اطلاعات در یک مجموعه گذشته از اینکه مجبور نیستیم کتاب را در دست گرفته و ورق بزنیم بسیار آسانتر است . مثلا بعضی کتابها طوری طراحی شده اند که میشود انتخاب کرد که حتی بخش دلخواه را برایمان بخواند و ما فقط گوش بدهیم . امروز برایتان آدرس یک سایت معتبر از کتابخانه مجازی میگذارم که در قسمت پیوندهایش علاوه بر ارشیو که به نظر من خیلی ارزشمند و کامل است آدرس کتابخانه های معتبر ایرانی و خارجی مهم دنیا را برای استفاده فارسی زبانان داده است. دانلود در این سایت رایگان است و کتابهائی که من خودم دانلود کرده و خوانده ام کامل و جامع بوده اند و البته شما میتوانید کتاب دلخواه خود را در قفسه کتابها سرچ کنید. امید وارم این فرصت را غنیمت شمرده و استفاده ببرید.

http://www.persianbooks.blogspot.com/




عباس ساغری ::: شنبه 85/2/2::: ساعت 11:39 صبح

دوستان سلام

امروز میخواهم برایتان یک سایت معرفی کنم که مدرسه اینترنت است و همه چیزهائی که لازم داریم در زمینه اینترنت به ما میگوید . من تمام مباحث و مقالات آنرا خوانده ام و واقعا زحمت زیادی برای تدوین آن کشیده شده است و در همین آدرس مجموعه دروس کامپیوتر و مهارتهای کار با ویندوز و یک مجموعه پر محتوی از دروس چت تحت عنوان مدرسه یاهو آورده شده است . ببینید و استفاده کنید.

http://www.fasahoo.com/other/computer/internet/internet.htm




عباس ساغری ::: چهارشنبه 85/1/30::: ساعت 12:49 عصر

بدون شک هر کاربری پس از چند ماه کار کردن با سیستم علاقه مند است که توانائی نصب ویندوز را داشته باشد که البته این یک مسئاله ضروری نیز میباشد بنابراین در صورتی که فقط یک سی دی سرویس پک ویندوز و توانائی نصب آنرا داشته باشیم مشکل حل است آدرسی که معرفی میکنم یک فیلم آموزشی است که البته سریع لود میشود و بسیار ساده و شیوا نصب ویندوز را آموزش میدهد.ببینید و استفاده کنید .

http://www.faragiri.com/multimedia/000031.php

به این پست نظر بدهید




عباس ساغری ::: سه شنبه 85/1/29::: ساعت 10:47 صبح

   1   2      >
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 15


کل بازدید :98951
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<